6e dag - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van NielsMaxJudithRonaldnaarCuracao - WaarBenJij.nu 6e dag - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van NielsMaxJudithRonaldnaarCuracao - WaarBenJij.nu

6e dag

Door: Ronald

28 Februari 2014 | Nederland, Poeldijk

Helaas het schiet al op........
Vandaag alleen weggeweest om morgen te plannen: bezoek aan het seaaquarium en snorkelen, dus autootje gehuurd. Helaas vergeten om snorkelspullen te huren, morgen nog even gauw.
Afscheid genomen van onze 2 gezellige meiden, helaas...
We hebben het erg leuk gehad Claire en Britt, dank!

Pannenkoeken gebakken, fotoalbums gemaakt en verder rustig aan, in en rondom het huisje.

Deze keer dus een aantal foto's bij het verhaal.....

Genieten!
NielsMaxJudithRonald.

• 28 Februari 2014 - 08:30

Llef:

Hipe hoi een pAar foto's erbij .wat is het daar mooi zeg ! Wat een knappers op de fotp .Leuk die Max tussen die grote planten . Je staat er stralend op Juut

• 28 Februari 2014 - 14:23

Els:

Mooie foto's, echt wel een paradijsje daar, jullie staan er gekleurd op zo, en wat een leuke vogel op dat kastje. Lekker genieten tot de laatste minuut !

• 28 Februari 2014 - 21:48

Leo En Helma:

Leuke foto's van jullie allemaal en....kijk eens naar het vogeltje! Gaaf zeg. Komt dat zomaar binnen vliegen daar op Curacao?! Tja, jullie weten dat ik van vroeger uit altijd al een bijzondere interesse in vogels heb gehad. Hihihi. Vandaar dat deze foto gelijk wel veel indruk op me heeft gemaakt.

Heerlijk om Niels zo heerlijk met zijn D.Duckje op zo'n paradijselijke veranda te zien relaxen.
    Maar big brother, in de hangmat, lijkt er ook lekker van te genieten. Wat een plaatje!
    Rustig aan met alle sightseeing. Geniet en relax met volle overgave van ieder moment van deze vakantie.

Een dikke knuffel en lieve groetjes vanuit Carnavalsland.

Leo en Helma en de mannen