5e dag - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van NielsMaxJudithRonaldnaarCuracao - WaarBenJij.nu 5e dag - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van NielsMaxJudithRonaldnaarCuracao - WaarBenJij.nu

5e dag

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg

27 Februari 2014 | Nederland, Poeldijk

Vandaag duiken. Niels ligt nog na te genieten van ons dol- fijnen avontuur, als Max en ik naar de duikschool gaan.
Les in de ochtend ging goed, geen stress, 8 meter diep geweest, 50 minuten onder water.
Na de lunch deel 2, met de bus naar een andere plek, waar ook een scheepswrak te bezichtigen is (op de bodem van de zee).
Ik zou foto's maken, tenslotte hadden we niet zomaar op de valreep nog een onderwatercamera gekocht..... Ik was er al bang voor; ik kon de combinatie foto's maken en gecontroleerd en geconcentreerd adem halen, niet aan, steeds mijn duikbril halfvol water, instructeur (ice) teleurgesteld, ik moest de camera afgeven....dit allemaal, al communicerend onder water.... Afijn, ik weet wat duiken is en Max was enthousiast. Weer 50 minuten volgedoken, maar stiekem blij dat het eindigde. Wel een mooie ervaring, want onder water was het met en zonder wrak, echt schitterend! Alleen.........geen foto's. (Er was een onderwater-graaf meegegaan die een schitterende video had gemaakt, maar we vonden die 85 dollar beter te besteden aan een etentje!)
Niekls en Judith hadden zich zeer relaxed vermaakt met TV, Donald Duck en een spelletje.........was effe een dagje bijkomen van de bijzondere dolfijnenervaring.
Morgen moeten we helaas afscheid nemen van de meisjes....!

  • 27 Februari 2014 - 08:48

    Els:

    Ha luitjes, stoer zeg, dat duiken! Ik zou zo lang en zo diep niet durven. En spannend zo'n scheepswrak, een bijzonder vader-zoon avontuur voor jou en Max waar je nog lang over kunt napraten. Nu nog een paar dagen lekker genieten daar Liefs en tot ziens Els

  • 27 Februari 2014 - 09:00

    Llef:

    Ik zie het helemaal voor mij met die camera , het is maar weer bewezen dat mannen ,maar 1 ding te gelijk kunnen,haha .Jammer want judith had er vast een heel mooi scrapwerkje van kunnen maken . Maar wat een belevenis weer ,die kan je weer van je lijstje afstrepen . Ik heb vandaag al een paar keer gekeken of er al foto s zijn op fbook ,want die van Claire vind ik geweldig .Wat een super dolfijnen ,zo mak waren ze bij ons niet in Bali ,die gooide je zo onderste boven , het blijven toch wilde dieren.
    Heerlijk te horen dat jullie zo genieten, ik zou zeggen ga nog even door xxx

  • 27 Februari 2014 - 11:30

    Téa Nauman:

    Wat een ervaring weer zeg dat duiken. Hebben jullie toch maar mooi gedaan en de herinnering is veel beter dan foto's! Fijn dat alles goed gaat en we vinden het heel leuk dat we elke dag jullie belevenissen kunnen lezen. Nu nog een paar dagen heerijk relaxen en nagenieten van alle ervaringen. Veel liefs uit Vlaardingen.....

  • 01 Maart 2014 - 09:56

    Jerika:

    Wat een lef zeg ,het lijkt me wel geweldig maar ik zou het niet durven hoor. Jammer dat de foto's niet lukte gr j

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Poeldijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2014

8e dag

01 Maart 2014

7e dag

28 Februari 2014

6e dag

27 Februari 2014

5e dag

26 Februari 2014

4e dag

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 4316

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: