3e dag - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van NielsMaxJudithRonaldnaarCuracao - WaarBenJij.nu 3e dag - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van NielsMaxJudithRonaldnaarCuracao - WaarBenJij.nu

3e dag

Door: Ronald

24 Februari 2014 | Nederland, Poeldijk

Gisteren aan het zwembad weer prima gegeten. Goed geslapen, maandag autootje huren. Geen ANWB dus uitgebreid langer in de auto gezeten dan noodzakelijk voor het te maken kilometers naar Westpunt.
Mooi uitzicht, onder weg mooie natuur. Helaas, de gids bij het Christoffelpark had gereserveerd moeten worden, en dan hadden we er al om 8.00 moeten zijn!......Gaat niet lukken.
Terug naar Chogogo en lekker het zwembad geprobeerd. Vanavond gezellig eten met de meiden, die vandaag hun dolfijnenzwem hadden. 1 foto gezien op Facebook....Cute!!
Morgen is onze grote dag!
Groetjes van een nog steeds fantastisch Curacao!!

• 24 Februari 2014 - 23:43

Els:

Ha allemaal, gaat het morgen dan voor jullie gebeuren, ik heb net even de foto's opgezocht op de facebookpagina v Claire, ziet er allemaal geweldig uit! En wat een mooie foto van die twee meiden met die dolfijnen, geweldig als je dat kunt meemaken. Ga Super de super genieten, Liefs uit de Poellukxxxxxxx

• 25 Februari 2014 - 11:07

Llef:

Wat een super foto van Claire en vriendin .we kunnen niet wachten op de foto's van Niels en Max . Dat duiken lijkt mij ook prachtig , gaan jullie echt met duikflessen of wordt het snorkelen ? Nou we lezen het wel weer . Xxx

• 25 Februari 2014 - 11:59

Spike :

Wat geweldig van Claire en wat leuk voor jullie! Hier alles oké, Casper durft al van de bank te komen als Spike rond loopt en Rosemarie loopt hem gewoon voorbij. Ze hebben hem ook al een keer uitgelaten. Het gaat hier dus uitstekend!
    Geniet van de heerlijke temperaturen, het strand, de zee en elkaar.
    Veel liefs Casper, Rosemarie, Elisa en een poot, lik, knuffel van Spike.