2e dag - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van NielsMaxJudithRonaldnaarCuracao - WaarBenJij.nu 2e dag - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van NielsMaxJudithRonaldnaarCuracao - WaarBenJij.nu

2e dag

Door: Ronald

23 Februari 2014 | Nederland, Poeldijk

Uitstekende vlucht gehad, fantastisch verzorgd, overal als VIP behandeld, met Niels nog in de cockpit geweest!
Komen we met boodschappen aan in het appartement, worden we verwelkomd door Claire, ons nichtje die alles geinitieerd heeft, en haar vriendin Britt! Wat een verrassing! Heerlijk bijgekletst, lekker samen met de meiden gegeten bij Zanzibar, en toen als een blok in slaap gevallen.

Zondagochtend, Vroeg wakker, maar weer gaan slapen. Rustig aan vandaag, en proberen om wifi te krijgen....kost een hoop belletjes en bezoekjes.we zijn gewoon alweer verslaafd aan een internetverbinding.....
Lekker Mojito gedronken met onze vriendinnen Claire en Britt.
Strand is mooi, niet ideaal bereikbaar voor Niels, maar dat gaat lukken. Dinsdag het fantastische dolfijnzwemmen (we mogen allemaal!!) en voor woensdag hebben Max en ik afgesproken om te gaan duiken.
Vanavond eten aan het zwembad. We genieten!
Groet uit een heerlijk Curacao!

• 23 Februari 2014 - 22:30

Marjolein:

Leuk om wat te horen!!En fijn dat de reis goed is gegaan.
    wat grappig dat die meiden er zijn.zeker een verassing.
    Nou geniet ze met zn alle, en een dikke knuffel voor iedereen.
    Ook aan de dolfijnen haha xxxx

• 23 Februari 2014 - 23:16

Llef:

Nou is de verrassing compleet ,wat geweldig dat Claire er ook is .wat zullen jullie hebben opgekeken . Fijn dat jullie ons zo op de hoogte houden dan ,dan kunnen we een beetje meegenieten. We hebben net naar de afsluiting van de winterspelen gekeken .
    Ik zie het helemaal voor mij ,zo lekker aan het zwembad eten .Gezellig !
    Ik kijk uit naar het volgende verslagje .xxxx

• 24 Februari 2014 - 08:31

Snoeckie!:

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh het idee alleen al om met de dolfijnen te gaan zwemmen!!!strand misschien moeilijk bereikbaar, maar cockpit dus niet ;-) haha!
    Ik had al m'n vriendinnen gemailed dat je er zou zijn Nielske, maar ze zijn allemaal gevlogen dus als er wat aan het handje is bel je mij maar!
    Ga je lam zeuren dat je nog een tweede keer met de dolfijnen mag!Koop lekker snoepjes bij alle "Snacks"je herkent ze aan de tralies voor de kassa's, neem een bordje rijst met geitenvlees op de Pasar in de stad en drink voorla niet Fernandes met een miljoen calorieen!!!
    GENIET!!!

• 24 Februari 2014 - 11:18

C.p.grefkens:

grefk011@planet.nl

• 24 Februari 2014 - 15:58

Téa Nauman:

Wat leuk dat we zo met juliie kunnen mee genieten. Fijn dat de reis goed verlopen is en wat een verrassing dat Claire er ook is. Heel veel genieten daar en veel plezier met het zwemmen met de dolfijnen! Heel veel liefs en dikke kus..........

• 24 Februari 2014 - 17:55

Henriëtte:

Hallo lieve familie, wat leven we toch mee met jullie ! En wat hebben we het moeilijk gehad om niks te zeggen tegen jullie dat Britt en Claire naar Curaçao gingen. Maar het is ons gelukt ! We volgen elke dag wat jullie doen ( waarschijnlijk tot vervelens toe voor Claire hahah ) voor morgen heel veel plezier bij de uitvoering van Niels zijn droomwens ! Wat super dat jullie allemaal mogen , maar het is jullie meer dan gegund! Liefs vanuit Vlijmen van Han en mij xxx

• 24 Februari 2014 - 23:27

Els:

Ha Luitjes, dat zal een enorme verrassing voor jullie zijn geweest zeg, zomaar je nicht en een vriendin voor je neus, wat geweldig dat jullie dat allemaal kunnen beleven. Geweldig veel plezier en veel plezier met de dolfijnen! xxxx van ons allemaal